پرسپولیس

پرسپولیس
پر افتخار ترین تیم ایران
لينک هاي دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پرسپولیس و آدرس per.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لينکدوني
اخبار پرسپوليسي
جدول رده بندي

اول از همه چیز به شما که وبلاگ من را برای مطالعه  انتخاب کردید سلام می کنم و امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاید.من پیروزی مقتدرانه ی تیممان را به همه مردم ایران تبریک می گم وامیدوارم بتوانیم بقیه تیم ها را هم لوله کنیم لطفا درباره ی این پیروزی نظر بدین و در نظر سنجی شرکت کنین

 



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت17:14---20 آذر 1391
دم هر چی پرسپولیسیه گرم

zahra
ساعت17:14---20 آذر 1391
دم هر چی پرسپولیسیه گرم

zahra
ساعت17:14---20 آذر 1391
دم هر چی پرسپولیسیه گرم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, ] [ 16:2 ] [ محمدرضا کوه پیما ]

درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو
باشگاه هاي ايراني
امکانات
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





مرجع کد اهنگ